27 d’agost 2007

gimkana

Fa 2 dies que som a SF. Dissabte vaig tenir molt problemes amb els vols, a BCN vaig embarcar a ultim moment perque hi havia moltes cues, a mes el vol no era directe a Xicago, sino que havia de canviar d.avio a Madrid (no mho van dir quan vaig comprar el bitllet!!). Com que vam sortir tard de Barcelona vaig embarcar molt just a Madrid, ens estaven esperant a mi i a uns altres nois. A l.arribar a Xicago ja em van dir que les maletes no havien viatjat amb mi i que quan arribes a San Francisco anes a reclamarles. Aixi porto 2 dies. Havien d.arribar ahir a la nit, pero no ho van fer, ara m.han dit que avui a la nit... a veure!
Ahir ja va anar be perque vam aprofitar per visitar la ciutat. Que a part de les vistes al Golden Gate i Alcatraz te poques coses interessants. Fa gracia els carrers de les pelis que tenen molt pendent i que hi passa el tramvia, pero ja esta. China Town es forca cutre i no hi ha massa mes.
Avui som escalant en un rocodrom enerme (he llogat larnes i els gats) per passar el dia. A mes hi ha conexio gratis i aprofito!
A veure si aquesta nit marriben les bosses i ja podem pirar cap a Yosemite, que ja en tenim ganes! Estic fart de tanta puta gimkana, primer amb els vols i ara en reclemar les maletes. Vull escalar!

3 comentaris:

Anònim ha dit...

Hola Jordi, espero que les maletes us arribin avui mateix i que pogueu marxar cap a yosemite aviat. I si t'has de quedar algun dia més a san francesc aprofita per fer visites a algun outlet (s'escriu així?).
Per aquí tot bé. No crec que et serveixi de consol, però de moment he escalat menys que tu...

Mimo ha dit...

Hola!

A veure si hi ha sort i quan llegeixis això ja ets al mític Camp 4 jugant amb la Slag Line i fent practiques d'embenatge de les mans.

Fins aviat...

Anònim ha dit...

Jordi!
des de l'Aran una forta abraçada plena d'ànims i energia. N'estic segura que la vostra expedició anirà molt bé, sigui quin sigui el punt fins a on arribeu ... poder viure una experiència així ja és tot un èxit. I tot allò de bo que us vingui, doncs a disfrutar-ho!

seguiré atentament les teves novetats al blog...

montse