13 de juliol 2007

càmera

Després de mirar unes quantes botigues una càmera que complís els següents requisits:

  • màxim 200eur (amb targeta i piles)
  • amb piles i no bateria
  • visor òptic
Vaig trobar una bona oferta al Fotopix. La càmera és una Nikon Coolpix L5. Em va convèncer per:
  • zoom òptic x5
  • estabilitzador d'imatge
  • kit de targeta 1Gb + 4 piles (2400mA) amb carregador
  • és una coolpix i la de la que tingut fins ara n'estic molt content
El que no m'acaba de convèncer:
  • no té visor òptic
  • pesa força, sobretot l'objectiu
  • no és pràctica d'utilitzar amb una sola mà, per ergonomia, com pels botons que acabes apretant amb el polze


Després d'unes quantes fotos, estic força content. Queden molt bé, té un zoom brutal i les piles estan durant molt. De tota manera costa una mica tirar les fotos amb una sola mà (sempre acabes apretant el botó de menú).